Nieuws (archief)

Vivia-Connect portaal, release notes 2.2.0

13/02/2024

Deze maatregelen heeft Vivia genomen in verband met het coronavirus

16/03/2020

De klanten van Vivia zijn allen actief in of voor de zorg. Zeker nu de wereld te maken heeft met het coronavirus (COVID-19), realiseren we ons hoe belangrijk het is dat de continuïteit van zorg gewaarborgd blijft. Wij doen er alles aan om u daar waar mogelijk te ondersteunen op het snijvlak van zorg en ICT.

De huidige situatie omtrent het coronavirus en daarop volgende adviezen vanuit het RIVM en de overheid heeft ook invloed op de bedrijfsvoering van Vivia.

Graag willen wij u informeren over de maatregelen die we vanuit Vivia hebben genomen,  De maatregelen hebben als doel om de gezondheid van onze medewerkers, onze relaties en de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen.

Wat betekent dit concreet?

Alle medewerkers van Vivia, werken de komende periode vanuit huis. Voor onze bereikbaarheid en dienstverlening heeft dit geen consequenties. U kunt ons zowel telefonisch als per e-mail bereiken. Ons kantoor is tijdelijk gesloten.

Persoonlijk contact zo veel mogelijk vermijden

Voor afspraken geldt dat we zoveel mogelijk kijken of deze telefonisch of met een Microsoft Teams sessie kunnen plaats vinden. waar dat niet mogelijk is, worden externe afspraken verzet naar een later tijdstip. Mocht een afspraak toch op een externe locatie moeten plaats vinden, dan kan die alleen plaatsvinden als voldoende maatregelen zijn genomen om de veiligheid van alle betrokken te garanderen.

Wijzigingen in planning

We kunnen niet uitsluiten dat de corona maatregelen impact hebben op de planning van projecten en activiteiten. Ook kan het impact hebben op de oplostijd van incidenten. Wij doen ons best om zo goed mogelijk te communiceren over de geplande inzet en voortgang van activiteiten.

U kunt erop vertrouwen dat Vivia er alles aan doet om u ook in deze tijd te ondersteunen, met onze dienstverlening op het snijvlak van zorg en ICT.

Voor vragen of aanvullende informatie kunt u contact opnemen via ons hoofdnummer 053-572 42 72 of via mail info@vivia.nl.

 

Samenwerken.it is nu 100% onderdeel van Vivia BV

01/09/2019

1-9-2019
Samenwerken.it is opgestart door Bertus Buitenhuis (Buitenhuis Zorg en IT) en Tjeerd Canrinus (Vivia BV). Na de startup-fase ondersteund door het Business Innovatie Centrum de Gasfabriek, is Samenwerken.it per 1 september 2019 volledig onderdeel van Vivia BV. Bertus Buitenhuis blijft op de achtergrond nog zeer betrokken bij de doorontwikkeling van onze diensten.

Leppehiem sluit zich aan

28/06/2019

28-06-2019

Het einde van juni breekt aan, een nieuwe samenwerking begint. We zijn erg blij dat Leppehiem vanaf nu gebruik gaat maken van de diensten van Samenwerken.it.

Nieuwe samenwerking met Zorggroep Solis

21/05/2019

21-05-2019

Ook gaat Zorggroep Solis vanaf nu gebruik maken van de EDI-koppeling waardoor veel externe informatie nu automatisch wordt verwerkt binnen ONS van Nedap.

Zorgwaard

05/03/2019

05-03-2019

Vanaf vandaag maakt Zorgwaard ook gebruik van de edifakt-koppeling van Samenwerken.it in ONS. Wij zijn erg blij dat ze van deze functie gebruik willen gaan maken.

Impegno maakt nu ook gebruik van Nedap

20/02/2019

20-2-2019

Februari is nog niet voorbij, maar we mogen een nieuwe klant verwelkomen. Impegno maakt vanaf nu ook gebruik van de diensten van Samenwerken.it. 

Twee nieuwe klanten mogen verwelkomen

21/12/2018

21-12-2018

Vanaf vandaag hebben we weer twee nieuwe klanten mogen verwelkomen; namelijk Ter Wal Woonzorg en Waardeburgh. We zijn erg blij dat beiden gebruik willen maken van de koppeling.

Ons nieuwsarchief is beschikbaar op een aparte pagina.