Werken bij

Ons medewerkersprofiel is algemeen van aard. We maken geen onderscheid tussen mensen op basis van opleiding of status, maar willen werken met een dynamisch team. Een team van mensen die juist door hun onderlinge verschillen een brede basis kunnen vormen voor de dienstverlening van Vivia. Door met opdrachtgevers samen te werken aan hetzelfde doel, ieder vanuit zijn of haar eigen kracht, kunnen we als individu én als bedrijf daadwerkelijk iets bijdragen aan het verbeteren van de balans tussen ICT en zorg.

Kun je je vinden in ons profiel en heb je interesse om Vivia te komen versterken?
Neem dan contact op.

Vivia is momenteel op zoek naar een servicedeskmedewerker en een technisch servicedeskmedewerker.

Wij werken niet met recruiters voor de invulling van onze vacatures.

 

Vivia zoekt een Servicedeskmedewerker (24 – 40 uur per week)

Vivia is goed in het adviseren over en bouwen van ICT-oplossingen in de zorg. Eén van onze diensten is het verzorgen van de servicedesk voor verschillende externe organisaties. We communiceren met verschillende doelgroepen op verschillende niveaus (van ICT-medewerkers tot cliënten met een verstandelijke beperking). We doen dat op een begrijpelijke manier, zijn erg flexibel en denken graag mee.

Help jij graag anderen en heb je interesse in digitale ontwikkelingen in de zorg? Zet je alles in om klanten te begrijpen en te helpen met hun vraagstukken en uitdagingen? Word jij onze nieuwe collega die bijdraagt aan het succes van onze groeiende onderneming?

Wie ben jij?

Als servicedeskmedewerker in hart en nieren ben je verantwoordelijk voor het klantvriendelijk en oplossingsgericht te woord staan van onze klanten. Dit kan zowel via de telefoon als via e-mail of chat. Je zorgt dat de klant tevreden is.

Wat ga je doen?

  • Zelfstandig aannemen, registreren en analyseren van binnenkomende calls via e-mail, telefoon of chat
  • Ondersteunen van collega’s bij het afhandelen van meer ingewikkelde taken
  • Je denkt mee om de werkprocessen te verbeteren

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze oplossingen. We werken voornamelijk vanuit huis en overleggen via Teams (met ruim tien collega’s). Als de Covid-maatregelen het toelaten, werk je ongeveer 1 dag per week op kantoor en de rest vanuit huis.

Wat breng je mee?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Relevante werkervaring is een pré
  • Je kunt hoofd- en bijzaken goed onderscheiden en kunt prioriteiten stellen
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je bent klantvriendelijk en servicegericht
  • Je hebt voldoende zakelijk inzicht om koopsignalen op te vangen en intern door te zetten
  • Je werkt georganiseerd
  • Je hebt affiniteit met zorgverlening
  • Je beheerst de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk goed

Wat biedt Vivia?

  • Een uitdagende en zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen invulling
  • Informele, no nonsens werksfeer
  • Voornamelijk werken vanuit huis
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling
  • We bieden een marktconform salaris

Zoeken wij jou?

Ben je na het lezen van onze vacature enthousiast geworden? We ontvangen graag jouw CV en een korte motivatie. Je kunt die mailen naar Marit Stegeman via servicedesk@vivia.nl. Heb je eerst nog vragen? Stuur dan een mail naar servicedesk@vivia.nl of bel met 053 572 42 72.


Vivia zoekt een
Technisch Servicedeskmedewerker (uren in overleg)

Als Technisch Servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt bij een technische melding. Wanneer nodig schakel je met verschillende oplosgroepen. Ben jij iemand die zelfstandig problemen oplost en zo samen met je collega’s alle 1e-, 2e– en 3e-lijns meldingen klantvriendelijk en vlot afhandelt?

Wat doet Vivia?

Vivia beweegt zich al meer dan tien jaar op het snijvlak van ICT en zorg. Wij bieden innovatieve en stabiele ICT-oplossingen voor de zorgsector, met als doel het verminderen van vermijdbare fouten en het vergroten van de gebruiksvriendelijkheid. In onze oplossingen staat de eindgebruiker centraal om zo ICT voor de zorg te laten werken. Vivia is goed in het adviseren over en bouwen van ICT-oplossingen in de zorg. Eén van onze diensten is het verzorgen van de servicedesk voor verschillende externe organisaties, zowel binnen als buiten kantooruren. We spreken de taal van de burger, zijn erg flexibel en denken graag mee.

Met name buiten kantooruren ondersteunen we ruim 100 zorgorganisaties en een veelvoud aan locaties die gebruik maken van innovatieve zorgtechnologie (ook wel domotica genoemd), die wordt geleverd door onze klant.

Wat ga jij doen?

  • Je lost 1e-, 2e– en 3e-lijns incidenten op het gebied van hard-/software op.
  • Je registreert en behandelt binnenkomende meldingen en klachten.
  • Je lost supportmeldingen op, onder andere door storingen te verhelpen en proactief ondersteuning te bieden aan diverse gebruikers.
  • Je bewaakt de voortgang van de afhandeling van meldingen.
  • Je signaleert technische en procesgerelateerde verbeter- en knelpunten.
  • Je bent een vast teamlid voor de avond- en nachtdiensten.

Doe jij er alles aan een probleem zo goed mogelijk op te lossen? Krijg jij een voldaan gevoel als jij mensen verder hebt geholpen? Midden in de nacht een ongeduldige klant aan de lijn? Jij houdt het hoofd koel, weet goed door te vragen en zo de situatie rustig en helder onder controle te krijgen.

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze oplossingen. We werken voornamelijk vanuit huis en overleggen veel via Teams.

Vivia biedt…

  • Een uitdagende en zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen invulling.
  • Een functie die meegroeit met de ontwikkelingen in de markt.
  • Een informele, no nonsens werksfeer.
  • Een marktconform salaris.

Wie zoeken wij?

  • We vragen niet per sé iemand met een ICT-opleiding, maar een achtergrond daarin is wel handig. Je bent in ieder geval erg geïnteresseerd in ICT, vindt het leuk ICT-problemen op te lossen en maakt techniek je makkelijk eigen.
  • Je hebt aantoonbaar hbo werk- en denkniveau.
  • Je kunt een probleem uitpluizen en bent zelfredzaam en sociaal.
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
  • Je werkt graag ’s avonds en ’s nachts.

Zoeken wij jou?

Ben je na het lezen van onze vacature enthousiast geworden? We ontvangen graag jouw CV en een korte motivatie. Je kunt die mailen naar Benjamin Broen via bedrijfsbureau@vivia.nl. Heb je eerst nog vragen? Stuur dan een mail bedrijfsbureau@vivia.nl of bel met 053 572 42 72.