Digitale en telefonische ondersteuning voor uw patiënten en cliënten

24/7 Service Center

Support is anno nu dé plaats waar de interactie met uw organisatie plaatsvindt. Steeds meer organisaties digitaliseren de zorg (E-health) om hun patiënten en cliënten te informeren en meer bij het zorgproces te betrekken. Deze digitalisering kan, behalve voordelen, ook vragen en problemen opleveren.

Kan uw organisatie ook buiten kantoortijden voldoende support bieden?
Gebruikers verwachten dat ze ook dan ergens terecht kunnen met hun vraag.

Vivia kan u ondersteunen als externe servicedesk.

  • We spreken de taal van de burger, zijn erg flexibel en denken graag mee.
  • Heeft u al een servicedesk? Dan kunt u Vivia inzetten voor die momenten dat u de vraag niet aankunt.
    De telefoon wordt pas doorgeschakeld als uw lijnen bezet of onbemand zijn.
  • De dienstverlening van Vivia is schaalbaar opgebouwd, waardoor we flexibel kunnen inspelen op de hoeveelheid vragen die er binnenkomen en adequaat kunnen reageren op pieken en dalen.

24/7 Selfservice

Het selfservice systeem in het kort:

  • 24/7 beschikbaar
  • Eenvoudig te integreren
  • Interactieve vraagbaak
  • Eigen handleidingen en bestanden uploaden

Bij één van onze klanten zijn we gestart met de introductie van selfservice. Vanuit Vivia vullen we het selfservice systeem pro-actief zodat eindgebruikers 24/7 zelfstandig een groot deel van de antwoorden op vragen kunnen vinden. Indien er geen overeenkomst is met de zoekterm, geeft het systeem de gebruiker de mogelijkheid om een contactformulier in te vullen.

Het selfservice systeem is een handige oplossing wanneer er in een bepaalde handleiding over een programma of product geen zoekopdracht kan worden uitgevoerd. In het systeem kunnen eigen handleidingen worden geüpload.

Mocht selfservice niet voldoende zijn, dan is zowel online als telefonische ondersteuning dé aanvulling op uw supportdienstverlening.