Vivia & selfservice!

01/01/2016

Vivia levert 24/7 support. Bij één van onze klanten zijn wij begin 2016 gestart met de introductie van selfservice. Vanuit Vivia vullen wij het selfservice systeem pro-actief zodat eindgebruikers 24/7 zelfstandig een groot deel van de antwoorden op vragen kunnen vinden. Mocht selfservice niet voldoende zijn, dan is zowel online ondersteuning als telefonische ondersteuning dé aanvulling die de supportdienstverlening compleet maakt.

Support is anno nu dé plaats waar de interactie met uw organisatie plaatsvindt. Kan uw organisatie voldoende support bieden aan klanten? Ook buiten kantoortijden zoals avonden, weekenden of feestdagen? Kunt u deze vraag niet bevestigend antwoorden of twijfelt u over uw antwoord? Dan kan Vivia u ondersteunen als externe servicedesk (die in naam van uw organisatie meldingen aanneemt). Pas met goede support kan het werkelijke gebruik van uw product of dienst effectief worden ondersteund en kan een nieuwe oplossing slagen.

Indien nodig zijn wij in staat om 24/7 support te bieden, inclusief probleemanalyse op afstand en persoonlijke klantenservice. Wij spreken de taal van de burger, zijn erg flexibel en denken graag mee. Voor ons maakt het niet uit hoe meldingen binnen komen. Voorbeelden waar wij ervaring mee hebben zijn bijvoorbeeld email, telefoon, contactformulieren en vele vormen van social media.

Net als bij uw organisatie, staat ook bij ons de klant altijd centraal. Wij focussen ons op de zelfredzaamheid van de klant.